Brasov International Triathlon

Saptamana dinaintea cursei a fost un mic ,,pre honey moon” prin Austria unde am imbinat utilul cu placutul. Spun asta pentru ca vinerea inainte de concurs am avut cununia civila in urma careia am pus punct fecioriei si oficial am devenit Domnul Alexandru Molnar-Diaconu :-) Dupa plecarea invitatilor am impachetat rapid, si la ora 00.30 am plecat spre Brasov unde o zi mai tarziu aveam prima cursa olimpica din sezon. A fost o “noapte a nuntii” alba petrecuta la volan si urmata de cateva ore de odihna sambata.

In seara dinaintea cursei am stat o gramada de timp sa pregatesc bicicleta, sa montez pinioane (pentru Ioana) si sa imi aranjez echipamentul. Cand a sunat ceasul duminica dimineata la ora 7 imi venea sa plang de oboseala. Era deja a nu stiu cata noapte in care dormeam doar cateva ore (stiti cum sunt pregatirile pentru nunta…) Dupa ce incarcam masina eu si Sorin (Boriceanu) plecam in mare graba spre Codlea. Ajunsi acolo ne punem bicicletele in tranzitie, socializam cu lumea in timpul incalzirii si apoi intram in apa. Ma asez langa Razvan Florea la start ca sa fiu sigur ca prind o plecare buna.

3, 2, 1, Start! Pleaca toata lumea tare si dupa 200m ma trezesc ca il depasesc pe Razvan in urmairea a doi concurenti din Ungaria (participanti in circuitul de cupa mondiala). Dupa un inot in care m-am simtit ca naiba am iesit din apa cu 45 de secunde intarziere fata de cei doi unguri, pe care i-am prins mai tarziu in alergarea lunga de 1km spre zona de tranzitie.

Proba de ciclism am inceput-o cu cei doi concurenti din tara vecina alaturi de care am tras umar la umar atat pe plat cat si pe cei 9km de urcare din Rasnov pana in Poiana. Cu ocazia asta mi-am facut un nou Personal Best pe catarare: 24’30”. Doamne cat de greu a fost! Toate noptile nedormite isi spuneau cuvantul si ma intrebam daca a fost o idee buna sa vin la cursa asta. Pana la jumatatea coborarii pe Poiana am stat impreuna cu cei doi concurenti maghiari, dar acolo am intrat prea tare in cateva viraje care m-au costat cateva secunde in cea de-a doua tranzitie.

Aici eram indecis daca sa imi iau sosetele mele preferate de la Compressport sau nu. Pana la urma m-am decis sa nu le iau, m-am incaltat si am plecat in urmarirea celor doi care aveau un avans de 35 de secunde. Pe urcarea din prima tura, picioarele ma duceau dar ma lasau plamanii. Asta pana m-am intors in acelasi punct dar pe coborare, unde mi-am lansat picioarele la vale. Dupa doua minute de alergat la capacitate maxima am ajuns din urma grupul fruntas pe care i-am depasit fara sa clipesc. Yeeey conduceam prima cursa de triatlon organizata in orasul meu natal! In cateva clipe am ajuns in cea de a doua tura de alergare, dar de data asta ma duceau plamanii, nu si picioarele. Tot ce imi doream era sa se termine totul cat mai repede. Dupa 100m ma depaseste unul din cei doi unguri in sprint si uita cum eram pe locul doi, plin de dureri si rupt de oboseala, si acolo am ramas pana la final.

La linia de finish ma astepta toata lumea fericita cu aplauze, si Ioana care mi-a luminat privirea plina de dureri cu o imbratisare si un pupic. Dupa ce am tras o gura de aer linistit am asteptat mai bine de doua minute pana a aparut si Ciprian Balanescu pe pozitia a 4, si alaturi de Sorin si Ioana l-am cautat prin multime ca sa il felicitam. Urmeaza aproape doua saptamani bine meritate de odihna si antrenamente usoare pentru natioanelele de la Tg.Mures de pe 10 august.

Iata si cateva poze de la concurs.

Multumesc sponsorilor fara de care participarea la acest concurs nu ar fi fost posibila: