Campionatul Balcanic de Triatlon 2013

Dupa un drum lung cu microbuzul cu doar doua zile inante de cursa am ajuns in Serbia unde aveam sa luam startul la C.Balcanic de Triatlon.

Apoi au urmat doua zile de antrenamente usoare, somn mult si mancare buna:-)

Duminica a fost o zi grea dar frumoasa in Serbia la Campionatul Balcanic.
Dupa un sezon in care am inotat ca o cizma, astazi mi-am luat confirmarea ca inca inot bine(am iesit al doilea din apa). Desi la start am lovit o dala de beton aflata putin sub nivelul apei in care m-am julit rau laba piciorului stang, primele doua probe au mers foarte bine.

O tranzitie rapida si hopa sus pe bicicleta.Au urmat 20km pe un traseu tehnic(8 bucle cu 2viraje la 90grade si o intoarcere de 180 pe un asfalt alunecos), plin de gropi si canale. A fost greut dar nimic de speriat!

Jos dupa bike si sprint catre rastelul de bicicleta.

Imi iau papucii de alergare si inca din primii pasi piciorul stang imi face zile grele . Trag de mine cat pot pulsul e la 173 dar viteza nu e cea care trebuie. A fost extrem de dureros sa alerg asa dar mi-am spus ca lumea nu se termina aici:-).
A durat aproape 19minute pana am trecut linia de finish abia pe locul 9.

Dupa cursa am facut o scurta vizita la ambulanta pentru a ma asigura ca totul este ok iar apoi am inceput sa impachetez pentru ca 1 ora mai tarziu urma sa plecam inapoi spre tara.