Campionatul National de Duatlon

Eat & Train

Poze C.N Duatlon

Race Day

Doar ce am apucat sa atipesc vreo 5 ore. Motivul: am stat sa montez/reglez bicicleta proaspat luata din magazin. Pot sa va spun ca este inuman sa iti pice ochii in gura de somn si sa nu poti dormi deoarece inca mai ai de intins cabluri si reglat schimbatoare. In fine! Ce nu te omoara te face mai puternic & e bine sa inveti si sa nu repeti aceeasi greseala de doua ori!

M-am ridicat cu greu din pat si m-am motivat si mai greu sa merg la concurs dupa cele intamplate in ultimele 10 ore. Ajuns in zona de concurs, am pus bicicleta in tranzitie si am inceput sa imi fac incalzirea.

Inca de la start-ul cometitiei am tras 110% dar corpul meu nu a fost de aceeasti parere cu mintea. Raceala pe care am avut-o, nervii si stresul din ultimele ore si-au spus cuvantul. M-am chinuit, am tras de mine si am dat tot ce am avut mai bun iar la final nu am obtinut rezultatul pe care mi l-am dorit(castigarea concursului) ci am venit pe 4. Cu toate acestea sunt foarte multumit de cursa pe care am facut-o si de felul in care s-au legat lucrurile.

Acum stau si impachetez pentru ca peste doua zile plec spre Malaezia unde voi concura pe 13 aprilie la Ironman70.3Putrajaya.

1 day to go

Dis de dimineata am inceput sa lucrez la bicicleta Ioanei, cheste care a durat vreo 3 ore. Mult dar totul e bine cand se termina cu bine :-)

Apoi am fost la un mic dejun la Paul urmat de zicala: Fie seful cat de mic, dupa masa doarme un pic….Somnul de parnz, oare ce m-as face fara el?

Putin mai tarziu am iesit la un antrenament usor de ciclism urmat de 3km de alergare.

Un dus fierbinte si inapoi pe bicicleta spre sedinta tehnica. Ajuns la locul de desfasurare, o tristete maxima. Catica organizatori si voluntari zgribuliti de frig stateau pe intuneric si imparteau numere de concurs. Sedinta tehnica se reporteaza pt maine….

In alta ordine de idei, nici bine nu am ajuns acolo ca au inceput observatiile:

Regulamentul pentru bicicleta.

• nu am voie sa concurez cu cadrul meu (este un FeltAR1-cursiera sosea care este folosita atat in cursele ITU, Jocurile Olimpice cat si in cursele de ciclism desosea). De ce? Motivul este ca nu respecta regulamentul FRTri care este foarte neclar(punctul5.2). Nu inteleg cu ce anume contravine bicicleta mea acestor reguli, deoarece este un triunghi principal format din trei elemente tubulare drepte, care in sectiune transversala se incadreaza la “o alta forma”, si forma fiecarui element contine o linie dreapta! Adica exact ce este trecut in punctul 5.2…

• nu am voie cu casca de contratimp (ciudat pentru ca in regulamentul ITU nu este specificat nimic si apoi din moment ce la Jocurile Olimpice au fost permise–minutul 13’48”– de ce sa nu o folosesc?)
  • nu am voie cu rotile Zipp 808 pentru ca sunt prea inalte. Da, asa este, in regulamentul international ITU sunt prea inalte, insa in cel romanesc nu este ceruta nici o dimensiune.
  • REPET: NU ESTE MENTIONAT NICAIERI IN REGULAMENTUL FRTri SPECIFICATIILE PENTRU CASCA SI ROTI!

Interesant cum sambata la ora 21.13′ incep sa sun in stanga si in dreapta ca sa imi fac rost de bicicleta. Intr-un final, o deranjez pe Roxana careia i se face mila de mine si iese la ora 22 din casa ca sa deschida magazinul MosIonRoata pentru a-mi da o bicicleta din vitrina ca sa pot concura maine. Cool! Multumesc mult!!

Acum incepe distractia, un bike fitt nocturn & service profesional facute in sufragerie… Maine o sa fie prima cursa din cariera la care particip ca sa castig titlul de campion national pe o bicicleta straina pe care nu am mai pedalat nici macar 100m! (Teoria spune ca nu mai trebuie sa faci nici o schimbare inainte cu 2 saptamani de cursa. Ghici ce? Eu o schimb cu 13 ore inainte de start.)

Odihna placuta tuturor si bafta maine la concurs!

2 days to go

Clar lucrurilemerg spre bine!! Am dormit ca un bebelus toata noaptea sim-am trezit plin de energie. Ziua de azi mi-am inceput-o cu un inot lung si am continuat cu o ora de forta. Apoi am umblat prin oras pentru cumparaturile necesare plecarii de miercuri si sa imi ridic echipamentul trimis de prietenii de la Compressport.

Spre seara am inceput sa montez un ghidon de sosea pe bicicleta Ioanei(treaba pe jumatate facuta din cauza unor camasi buclucase. Restul maine dimineata…) si am gatit putin.

Ca tot venii vorba de gatit, astazi am mancat la micul dejun o omleta, apoi a urmat o gustare formata din niste fructe, la pranz o supa crema de brocoli iar la cina o salata.

Maine se anunta o zi usoara si relaxanta.

3 days to go

In mijlocul actiunii

Au trecut mai bine de 10 zile de cand nu am mai dormit 9 ore intr-o noapte si sa ma trezesc odihnit si plin de viata. Astazi m-am simtit mult mai bine. Am mai tusit putin dar nimic grav…Sunt pe drumul cel bun!

Dupa o alergare usoara de dimineata, mi-am pregatit tot echipamentul si m-am mutat pentru restul zilei intr-un platou de filmare alaturi de gasca de la 4rt Studio.

Aici am pregatit impreuna cu echipa Team MD o surpriza pentru voi….Stay tuned!

Cat despre mesele de astazi: la micul dejun am mancat un sandwich generos si o portie de cereale cu lapte, pranzul a fost unul dublu astazi la care am mancat 2 salate cu pui, iar la cina o portie copioasa de linte cu curry si creveti!

Pentru maine imi doresc sa ma simt mai bine ca azi si mai rau ca sambata :-) ! Odihna placuta tuturor. Ne regasim maine seara!

4 days to go

Azi m-am trezit la 11. Stiu, imi e tare jena cu acest lucru dar nu m-am odihnit aproape deloc peste noapte. Am tusit mereu si am avut ceva frisoane.

Ziua mi-am inceput-o cu ceva treaba logistica si apoi am pedalat 3 ore in casa. Mi-ar fi placut foarte mult sa ies pe sosea dar mi-a fost frica sa nu racesc mai rau. Azi m-am simtit mai plin de viata si cu mai mult chef de treaba.

Ca meniu am avut la micul dejun cereale cu lapte, apoi paste cu sos rosu, un sandwich si un orez cu lapte dupa ciclism, iar la cina mazare cu pui.

Acum ma simt obosit dar mult mai bine dpdv al sanatatii. Am o presimtire buna despre ziua de maine.

5 days to go

In sala de asteptare

Nici azi noapte nu m-am odihnit prea bine din cauza nasului. I hate to be sick!!¬†Dimineata am inceput-o cu o vizita lunga la un doctor veterinar, deoarece pisica mea a inceput sa schioapete de un picior (cred ca in momentele ei de hiperactivitate fie a lovit ceva mobila prin casa fie a cazut de pe dulap). Diagnostiul dat este o intindere…. toate trec mai devreme sau mai tarziu.

Apoi am inceput sa pregatesc si sa cantaresc o parte din bagajul pentru Malaezia, iar pe seara am fost la alergat. Dupa putina intensitate am intrat in apa unde am avut cel mai slab inot din ultimii 5 ani. Abia m-am tarat prin apa cu o medie de 2’05”/100 craul.¬† Raceala si oboseala si-au spus cuvantul.

Cat despre alimentatie, dimineata am mancat ceva fructe, la pranz o portie de noodles cu pui picant, apoi un sandwich inainte de antrenament, iar seara m-am delectat cu o portie de paste facute de Ioana si o bere de cirese. Sper sa urmeze o noapte linistita…

6 days to go

Nu pot spune ca sunt in apele mele. Inca ma supara capul, sinusurile au grija ca nasul sa imi fie infundat, gatul imi este in pioneze, si am urechea dreapta e infundata de mai bine de 8 zile. Sper sa treaca mai repede ca m-am cam saturat. Azi am avut 1h de ciclism care a continut cateva intervale si un inot lung. Intre timp astazi am avut parte si de o degustare a meniului pe care il vom avea la nunta…yam yam yam :)

Cat despre restul alimentatiei, la micul dejun am mancat 3 sandwich-uri cu branza de capra si prosciutto si un pahar de banana&chia smoothie, la pranz o portie de mazare cu pui, apoi faimoasa degustare care a avut ca punct culminant 5 felii de tort diferite, iar la cina o salata generoasa. Sper ca pana maine sa ma mai lase raceala, sa imi intru iarasi in pielea mea. Am planuri mari pentru duminica! ;-)

Dupa ultima saptamana in care am tras 3 zile chiulul de la antrenamente, pe motiv ca am fost racit cobza si amstat in casa, de miercuri am intrat in programul normal. Weekend-ul a inceput cu un hard bike care m-a facut knock out, sambata am avut un brick session de 4h si un inot, iar duminica un o alergare lunga de 2h15′. Cu asta am incheiat volumul si am inceput perioada de reducere pentru duatlonul de duminica si tapering-ul pentru half-ul din Malaezia.