Ironman 70.3 Putrajaya

Poze Ironman 70.3 Putrajaya

Less than 12 hours

Bike rack

Emotiile au inceput sa isi faca de cap inca de azi-noapte. M-am tot zvarcolit si trezit in mijlocul noptii intrebandu-ma tot felul de what if-uri…. mai ales ca temperatura maxima a zilei de maine se anunta a fi de 33grade/cu real feel de 44. Iar soarele ….criminal

Dimineata dupa micul dejun, am plecat sa ducem bicicletele in tranzitie si sa inotam pe traseul de concurs. Inotul a fost unul usor dar gandul mi-a stat doar la varanul pe care l-am vazut intrand in lac saptamana trecuta. Nu e deloc o senzatie placuta sa stii ca sub tine inoata o dita mai soparla…

Swim exit

Desi este o ora matinala, ma retrag pentru ca dimineata la 4.30 ma trezesc. It will be the moment of truth :-)

Le doresc multa bafta atat prietenilor care vor concura maine la Balcaniada de duatlon dar si lui Ciprian care va participa la Europenele de sprint duatlon :-)

2 days to go

Ready to rumble

Iar a fost o noapte de vis! Am dormit neintors 11 ore si m-am trezit plin de energie ca sa merg la bazin pentru o inviorare scurta. Am inotat usor 2600m impreuna cu Zsombor si apoi am plecat la expo pentru a ne lua numerele de concurs. A fost un drum lung de aproape 2 ore, deoarece acest orasel este foarte intortochiat iar marcajele catre zona de expo inexistente. Intr-un final, am nimerit locul potrivit mai mult din greseala decat intentionat.

Aici m-am intalnit cu Rudy Mester (un tip cu o super personalitate si foarte de treaba), care este -area manager- pe zona Ocean Pacific a produselor Compressport, alaturi de care am stat si am povestit putin.

Zsombor, Rudy & Alex

Ajunsi cu greu acasa (pentru ca ne-am ratacit de vreo 4 ori), ne-am asezat pe caneapea pret de 1h timp in care ne-am delectat cu fructele luate de la piata.

Iar acum spre seara, mi-am pregatit echipamentul de cursa, pentru a-l depune maine in zona de tranzit.

Savurarea pepenului

Maine ma asteapta o zi tare usoara dpdv fizic, dar foarte grea emotional(incep ultimele 24de ore pana la startul competitiei).

3 days to go

swim speed session

Aici, dimineata pentu mine inseamna ora 11. Stiu,la toti ne este greu :-) … Intr-un final am iesit din casa sa luam micul dejun si apoi am sarit in bazin pentru un swim speed session(favoritul meu 2000m incalzire, 10x100craul f tare/plecare la2′, 2000revenire).

Spre deosebire de zilele trecute, astazi soarele nu ne-a onorat cu prezenta iar locul lui a fost luat de nori grei si ploaie multa. cat am inotat ne-a plouat putin iar apoi a inceput sa ploaie cu galeata.  Dupa amiaza mai aveam un brick session de o ora de bike+run pe care le-am amanat pana aproape de lasarea intunericului.

Cand am vazut ca ploaia nu are de gand sa se opreasca, mi-am luat echipamentul si am plecat in …. parcarea subterana a hotelului(singurul loc in care nu ploua si avea o suprafata care imi permitea sa ma antrenez :-) ).   Aici am facut 50x300m bike usor+10x300m alergare. Dovada mai jos :-)

Cat despre mancare, astazi am gasit intr-o bomba “the perfect noodles”, iar de maine doar acolo voi manca !!

4 days to go

Bronz & arsuri de tractorist

Dupa o noapte cam chinuita(a fost un party in hotel), am iesit pe sosea la un antrenament de ciclism lung si usor. Incalzirea am facut-o pedaland pe autostrada(da, aici se poate pedala linistit pe autostrada. Daca stiam asta si zilele trecute, m-as fi dus pana la ocean 35km pentru o balaceala scura ;-) ) spre hotelul la care este cazat prietenul meu Zsombor.Impreuna am pedalat 3ore, timp in care am luat-o si pe Ioana de la jumatatea drumului.

Caldura si soarele au fost prietenii nostrii de incredere care nu ne-au lasat singuri. La finalul antrenamentului, ne-am ales cu un bronz de tractorist si cateva arsuri mai urate, care au fost domolite cu o baie in piscina si un fresh de fructe savurat in liniste intr-un petec de umbra in coltul piscinei.

Around the town

Us in front of Petrona Towers

Spre seara am fost la o plimbare pe strazile din Kuala Lumpur,

unde ma asteptam sa vad mai putina americanizare si mai multa esenta autohtona dar….. am plecat putin dezamagit. Sper ca periferia & provincia nu au fost inca contopite si isi pastreaza radacinile asiatice :-)

5 days to go

The pool it's all mine...muhahaha

The pool it’s all mine…muhahaha

Aseara m-am dus la farmacie sa imi iau un sirop de tuse pentru ca a revenit:-(. La cumparare, am fost avertizat ca provoaca somnolenta…Atat de rau mi-a parut :-) . Am dormit 13 ore neintors.

Azi m-am trezit plin de viata iar la ora 10 am sarit in bazin unde am inotat 4.5 km si apoi am fost la micul dejun. Acum astept sa treaca ploaia de seara ca sa ies la o alergare de tempo in parc. Intre timp nu am facut mare lucru, pentru ca in aceasta zona sunt numai birouri si corporatii.

Mai pe seara vrem sa mergem in mall pentru a ne cumpara ceva fructe(da, trebuie sa mergem in mall dupa fructe pentru ca aici nu sunt supermarketuri din pacate).

6 days to go

Iar am adormit tarziu in noapte (la 4 mai exact) si abia la 10.30 m-am ridicat din pat. Desi vroiam sa mai dorm, m-am tarat cu putinele grame de ambitie pe care le mai aveam intr-o cafenea, ca sa fiu sigur ca nu adorm la loc (asta in speranta ca o sa reusesc sa adorm la noapte mai devreme). Azi va fi o zi destul de plina si grea din prisma antrenamentelor (5k inot si 2 ore de bicicleta). Asta sper sa aibe o contributie pozitiva la somnul de asta seara :)

Intro

Sunt in Malaezia de 4 zile si inca nu am apucat sa vizitez nimic sau sa ma obisnuiesc cu fusul orar! Singura zi in care programul imi permitea sa casc ochii (aveam doar un long run in program) si sa merg in Kuala Lumpur a fost ieri (duminica). Dar din pacate am dormit ca o lepra (ca sa il citez pe cumnatul meu) si m-am trezit mult dupa ora pranzului. Am mai zacut putin in pat pentru ca eram rupt de realitate si abia pe la ora 15 am inceput sa misun prin casa, cu ochii mici ca o cartita.

Pana acum Malaezia (de fapt orasul in care stam “Putrajaya” si pe care nu am apucat sa il vizitam sau parasim) mi-a lasat o impresie foarte americanizata, in ciuda locatiei pe glob. Oamenii de aici se poarta dragut cu noi, si se uita destul de contrariati la noi, poate din cauza culorii pe care o avem, sau din cauza echipamentului de triatlet :)

Iar probabil multi dintre voi se asteapta sa abordez si subiectul caldura. Pai….uite ca avenit si randul lui. Senzatia pe care am avut-o cand am iesit din aeroport a fost aceeasi ca in Vegas, dar diferita in acelasi timp. Daca in orasul pacatelor prima impresia a fost una care iti ardea fata si te sufoca un aer uscat, aici prima impresie a fost ca imi arde fata de la aburi si umiditate si ca ma inec cand respir. Partea buna este ca eu sunt rau de frig si nu de caldura! La orele pranzului este o senzatie sufocanta si un soare arzator, care este apoi spalat de ploi tropicale zilnice, care apar din senin pe la ora 17.

Zsombor, mi-a spus inainte sa vin ca daca vreau sa ma aclimatizez mai repede si sa ma obisnuiesc cu umiditatea, sa merg la bazin cu bicicleta, sa pun hometrainer-ul in tribuna si sa ma antrenez acolo. Un alt aspect la care mi-a spus sa fiu atent a fost la hidratare si pastilele SaltStick. De ce? Ieri cand alergam, desi nu ploua si nici nu transpiram galeti de apa, pantalonii scurti imi erau uzi fleasca din cauza umiditatii. Asta este senzatia de aici, transpiri stand pe loc.