No Stress Triathlon

Dupa cateva zile de odihna si antrenamente usoare dupa Half Ironman-ul de la Oradea, am luat startul la NoStressTriathlon Mogosoaia.

Aici am ajuns cu 2 ore inainte de start, mi-am pregatit bicicleta si papucii de alergare pentru tranzitii iar apoi am socializat cu lumea si am facut incalzirea. Putina alergare si ceva inot au fost indeajuns pentru ca timpul sa treaca si sa ajungem la linia de start.

Ca de obicei m-am pus in fata la start iar proba de inot aveam sa o fac in pielea de inot TYR TORQUE. Lume multa, imbulzeala mare si emotii de clocotea apa. Cam asa arata Lacul Mogosoaia inainte de start. Numaratoarea inversa incepe, lumea se precipita iar apoi START!

Pentru a evita sa nu imi iau palme si picioare, am sprintat primii 100 de metri si m-am instalat la conducerea cursei, teminand cei 650m inot cu un avans mai mare de 30de secunde fata de urmatorii inoratori. A urmat o tranzitie rapida in care am predat chipul stafetei Lotus Bike pentru care inotam si apoi am continuat cursa mea.

Ciclismul l-am facut pe o bicicleta full suspension FELT Edict. Doamne ce bicicleta!! Sincer este mai usoara decat cursiera mea, iar suspensiile sunt exceptionale si m-au ajutat in momentele in care era sa cad din cauza jgheaburilor. Proba de ciclism se desfasura pe doua bucle de 13,3km, unde traseul era mixt. Am avut parte si de asfalt, mult pamant, pietris si denivelari din plin. Daca nu erau suspensiile fenomenale ale bike-ului cred ca imi tabaceam ….tot ce am mai scump pe lume, dar nu a fost asa. Din pacate traseul nu a fost marcat asa cum mi-am inchipuit sau mi-as fi dorit drept pentru care, am balaurit de vreo 3-4ori prin camp. Din fericire, datorita avansului castigat intre timp, am ramas in continuare la conducerea cursei.

Ajuns la finalul celor 26,6 km de ciclism, a urmat cea de a doua tranzitie. Ca vantul si ca gandul am trecut printre rastelurile de biciclete, mi-am luat papucii de alergare si am inceput ultima proba din concurs.

Din nou din pacate, la alergare, desi traseul era foarte frumos, nu m-am putut bucura de el pentru ca marcajele te derutau si induceau in eroare. Aici am gresit intorcand mai devreme, si apoi in a doua tura am compensat alergand in plus ceea ce nu am alergat in prima. Intre timp m-am oprit sa vorbesc cu voluntariii de la punctul de alimentare ca sa le explic eroarea de marcaj, sa ma intorc din traseu in timpul concursului si sa le arat ce ar trebui sa faca pentru ca ceilalti concurenti care se pregateau sa inceapa alargarea sa nu greseasca si ei si sa ramana cu un gust amar legat de acest sport.

Dupa toate aceastea, mi-am continuat concursul trecand linia de sosire pe locul 1 la distanta scurta si la stafete masculin alaturi de coechipierii din Lotus Bike!

Ca feedback pentru organizatori, marcarea traseelor sa fie mai “dummies proof”. Este un sport solicitant, si in timpul cursei nu iti dai seama de lucrurile pe care cand esti relaxat le vezi drept evidente. In rest, mult succes pentru editia de la Olimp!

Multumesc sponsorilor fara de care participarea la acest concurs nu ar fi fost posibila:

UBISOFT  BDT FORD  TYR  FELT COMPRESSPORT  SIDI  Inov8  AVENTURIA  NUTREND

Un MULTUMESC special echipei de la MosIonRoata, care a avut amabilitatea sa imi lase pe mana bicicleta Felt Edict cu care m-am simtit fenomenal. Aviz amatorilor, este un bike second hand cu doar 1 an de folosire grijulie, pe care o puteti achizitiona la un super pret!

Ma declar foarte multumit de felul in care am inceput sezonul, si acum ma concentrez pentru etapele ce vor urma in iulie-august. Urmatoarea competitie la care voi participa este Triatlonul din Brasov. Sper sa ne vedem acolo in numar cat mai mare :-)