Weekend la Dublu

NSTO

Regret ca pentru weekend-ul trecut nu am facut un video review, dar este mai complicat decat am crezut sa imbin 2 curse intr-un clip.

Am spus doua curse deoarece si eu si Ioana urma sa luam startul sambata la NoStress Triathlon in Olimp, iar duminica la Delta Rowmania Triathlon in Tulcea. Atunci cand am plecat de acasa am trecut pe la Aventuria pentru 4 suporti de bike si apoi am luat dupa mine jumatate din magazinul prietenilor de la Mos Ion Roata.  Mtb-ul si cursiera mea Felt plus bike-urile Ioanei, trusa de scule, camere de rezerva, tuburi de spuma, pompa mare….cam asa arata portbagajul nostru, iar pe deasupra bagaje pentru 10 zile!

Sambata am luat startul la NoStress Olimp unde obiectivul a fost sa castig, dar fara sa ma obosesc prea tare pentru a pastra forte pentru concursul de duminica. La inot toate au fost bune si am iesit primul din apa cu un avans de doar o secunda fata de urmatorul concurent. La bicicleta traseul a fost foarte ok dar greut. Drumul era pietruit si virajele stranse (cam periculoase atunci cand nu ai un antrenament specific). Am mers relaxat pana cand pe langa mine a trecut Alex Ciocan (pentru cei care nu il cunosc, este ”one hell of a ciclist” care te umileste si cand pedaleaza cu spatele). Tot ce am facut dupa a fost sa trag astfel incat diferenta fata de el la alergare sa fie cat mai mica.

Ajuns in tranzitie, m-am miscat cat am putut de repede si am plecat in alergare pe tarmul apei (era nisipul mai tare) cu aproape 2 minute in spatele lui Ciocan. Alergam sustinut dar nu foarte tare incercand sa ma menajez cat pot de tare pentru Tulcea. 1,5 km mai tarziu l-am prins din urma si am preluat conducerea cursei, moment in care am inceput sa alerg mai usor. Dupa 4 .5 km de alergare, am trecut linia de sosire invingator. Cu 1 minut mai tarziu a ajuns si Mihai Baractaru pe locul doi si la 2 minute dupa Alex Ciocan, intregind podiumul. La putin timp dupa, a ajuns si Ioana care a trecut linia de sosire pe locul 2 la fete.

La premiere am intregit rezerva de “provizii strategice” de acasa: am plecat cu trei seturi de ustensile de gratar (1 de la mine, 2 de la Ioana care a concurat si la stafeta), si asa avem cu ce sa completam soba primita premiu weekendul trecut la Reci :-) :-) :-)

Imediat dupa premiere am plecat catre Tulcea unde duminica am luat startul la cea de-a treia etapa din circuitul de triatlon de sosea. Obiectivul pentru aceasta cursa a fost sa nu fortez si sa stau linistit la cutie, dar totusi sa vin pe locul 2 pentru a-mi consolida pozitia de lider in circuit.

Desi testele de apa au confirmat ca totul era ok, apa era salcie si verde incat nu iti vedeai nici macar umarul atunci cand inotai. La proba de inot am mers relaxat, ba chiar o treime din cei 1500 m am inotat spate. Am iesit ca de obicei primul din apa, insa fara a avea un avans considerabil de data asta :-)

Dupa o tranzitie batraneasca am plecat pe traseul de ciclism care sincer va spun ca a fost minunat!! Am avut 8 ture de 5 km, atat cu portiuni de plat, cat si cu o urcare generoasa si adrenalina din plin la coborare. Cursa de sambata isi facea simtita prezenta si de la km 25 deja ma chinuiam pe bicicleta. Am ajuns in T2 odata cu Mihai (Baractaru) si am plecat impreuna la alergare. Dupa un 1 km am acelerat putin, fara sa am ceva maret in minte ci doar sa raman pe locul 2 asa cum mi-am propus. Ma simteam foarte bine fata de ciclism si la sfarsitul celor 10 km am avut un timp de 36’26” trecand linia de finish pe locul 2. Obiectiv indeplinit!!! Mi-am consolidat pozitia de lider in circuit si cu 1 etapa ramasa sunt foarte optimist pentru rezultatul final!

Ioana in schimb a avut o zi superba si rezultatele de sambata s-au inversat, ea castigand cursa de la Tulcea si in acelasi timp a preluat conducerea in clasamentul fetelor. Pentru noi(Team MD) weekend-ul trecut a depasit asteptarile si suntem foarte multumiti de rezultatele obtinute.

Singura dezamagize pe care o am in ultimul timp la concursurile din Romania este ca aproape nici un organizator nu are la final o banda de finish pentru invingator/invingatoare. Exceptie face XMan Oradea, unde au avut o banda personalizata cu numele concursului! Mi-ar placea sa vad acest lucru la toate concursurile pe viitor, si sa ne apropiem cat mai mult de standardele internationale.

Acum suntem pe malul marii unde vremea este capricioasa si ne antrenam pentru cursa de sambata pe care o asteptam cu mare nerabdare. Hope to see you all here, fit and well!!

Multumesc sponsorilor fara de care participarea la acest concurs nu ar fi fost posibila: